AH

Tjatja, kom nyss hem från skolan. Det va... Kul. Eller allt efter öppet hus klockan 10 va typ nice, så! :P Hata NO, hata matte. Thats it, hate it. Blääää.. Aja, vi kollade somsagt på öppet hus idag i skolan, det va nice. Alla va såååå duktiga! ;) Men jag satt typ o grät när dom körde multiboll. O satan va köttiga dom är. På ALLT! AH :s Ajaaa.. På idrotten hade vi nätsport eller vad det heter. Jag körde badminton! Va med Nicke i lag mot Erik och Tobbe, Henke och Gustav. Säger bara att jag hatar Henke o Gurra ibland, fyfan!! Jävla divor..

Ehm, sen vare chill med SVE/ENG efter de sen sluta vi. Det enda jag ska göra nu är plugga lite HK, omg så mkt, och träna klockan 5. CHill va? :) Vet!! Ska äta mellis oxå, :)
Juste, Della hade gjort en grej på sin blogg som jag bajta. nu ska vi se hur snabbt den sprids i berga... Jag va först, ok. Efter bror <333333333333 ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0