AHA OKEJ? VAD SKA JAG GÖRA ÅT SAKEN

I morgon bitti (14/1) klockan 06.00 kommer det att vara ett kort driftstopp. Avbrotten är beräknat till ca 30 minuter och kommer påverka publicering och läsning av bloggar.

Öh? Vad va det där lixom, stod på blogg.se's startsida :o Man bah jaha så ni bestämmer bah nu har vi avbrott! ;) Randomm??? Hehe aja. Imorn är det fredag, det är sjukt nice! :D Det är inte bara fredag ( LOOOL nu kom fredagsmys reklamen?!? ) herregud va random allt är idag, aja det är inte bara fredag, det är min sista dag som fjortonåring hihi. Så imorn vill ja ha roligt. Jag lär ju? Alltid jag och faila.. Haha :( Aja.. För på min födis ska jag va med Saga.

Vi ska upp tidigt på söndag, eftersom vi ska till Romme! sjuuukt nice. Ser mer fram emot det än att bli 15 ^^ Haha shiit jag måste ju börja plugga massa moppe skit o så :o Tråk?! Så kommer jag faila typ hundra gånger innan jaag lyckas! -.-

Jaaaja, jag ska iaf ha moppe hihihih :D så jävla nice och bah cruisa runt på sommarn! Åhhh... Fast det är ju nice att bli skjutsad oxå? aja, nu ska jag sluta skriva, ni lär ju inte ha orkat läsa allt.. Hehe puss

nu vill man ju tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0