AMANDA ÄR KUNG UTAN PUNG - JOCKE ÄR KUNG MED PUNG

Hihih nice msn namn va? U like it. I know u do. JAAAARÅ nu sluta min älskade VAIO att låta som en jävla dammsugare. FITTA där börja den igen. Helvete vad den låter. Går lixom på tomgång heeela tiden, sjukt irriterande. Snart slutar den. Åh vilken frid. Men den börjar ju två sek efter så jag kan ju inte hålla på och skriva varje gång den lugnar ner sig haha. Aja, händerå? Jag snackar med Jocke, Erik och Albert. Nice ju. Har lagt mig i sängen oxå. Ännu mer nice. Tänkte skriva najsigare. Fast med i då, som i nice. Men då hade det blivit... Niceigare. Ser fel ut va? x) haha vafan kan jag sluta snacka om onödiga saker. Ah ingen jävla storbloggare här inte! Tjoz
Amen vadå. Bara för att jag är femton nu. Betyder det att jag inte får ta såna här bilder längre...? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0