AMEN SÅHÄR KUL HAR JAG

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Jag minns att jag och de andra tjejerna dansade vilt till Kylie Minouge och att det va karaoke och vi sjöng "We Are Family" arm i arm.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Ingenting, nästan blomman i fönstret


3. Vad var det senaste du såg på tv? Solsidan typ en halv minut igårkväll med mamma o pappa.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Jag gissa 16.20 den va 16.53... Typ sämst

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Pappa kom in genom ytterdörren. Det märks för han smäller lixom igen den!

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag hade duschat och skulle hämta en lärre i förrådet.. Klockan va väl typ..... Öh, mitt hår är fortf blött, 13.37? ;)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Vendelas blogg

8. Vad har du på dig? Fotbollsshorts, linne och en hoodie (aaaaa)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Vettefan ass

10. När skrattade du senast? När en kille skrev en sak till mig för typ 20 min sen.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Två hyllor med massa crap över mig, en spegel, en till spegel, en tavla :)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, jag va etta på Viktors stalkerlista.. :o

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Den sög ju!

14. Vilken var den senaste film du såg? A solsidan igår då

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? En ny skinnjacka :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag är inte så snygg som ni säger!!! (ahahah)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Billigare att göra skönhets operation haha. Och att folk typ inte ser ner på en då.


18. Tycker du om att dansa?
Dansa är kul men jag föredrar att supa

19. George Bush?
Kul efternamn, på svenska asså. INTE

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Pojke; Hugo, Leo, Adrian, Sam. Flicka; Jag vill bara ha EN dotter, sååååå... Felicia är fan fint asss

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, kan fan tänka mig själv som värsta milfen som glider en stor typ dodge i USA och har typ assnygga kläder. Ha fjärrstyrd "grind" o grejer!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? My God!

24. Har du haft nytta av de här frågorna du lagt din dyrbara tid på? Time is money, jag slösar inte pengar i onödan, så jarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0