ASSSÅÅÅÅ

Funtar helt ärligt på att dra och sola? Jag är så jääävla trött, och jag vill verkligen intee sitta inne ikväll? Då kan jag sova en stund i solariumet :D hihi, smart va? Smsade Saga nyss och fråga, om hon bangar, vafan då får jag väl åka själv! :( Haha mupp jag är.. ;P Men jag vill bli bruuun.. Och så är det så jäkla skönt. Så ah det står högst på listan nu. Åh va deppigt man ska ju ute helgen när man fyller 15 vafan ?! Nej inte Amanda inte! Haha, ajaaa... Hörsch!
Ps. det är ingen som fattar ironin med hörsch.. förutom, ja vissa

asså shiiit

Kommentarer
Postat av: matilda

knas unge, jag malin emma och matilda var där nere typ då. du skulle åkt ner!!

2011-01-14 @ 21:31:35
URL: http://mwicksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0