ATJO. DET FUNKAR

Så nice. Så nice!

Hej bloggen, hur mårni? Du* Hehe, här är det chill, som fan, folket sitter ute i soffan och kollat på Solsidan, det gör inte jag. Jag somnar. Snart, typ 5 min? Hehe shiiit måste tacka för presenterna o grejer. Fick en moppe, eller.. Asså, dom sa att jag fick välja en, så betalar dom. Tack m&m :D ♥ Ska man bara klara av det där provet? M tack lycka till! Heeeehe.. Jag fick oxå filmer, deet gillarvi! :D En heldag i stan med överraskningar med moster o hennes sambo?  Hur nice. Energidricka fick jag oxå, ett kinderägg. Av dom då. Pengar. Pengar pengar.. Mmmm jag njuter. haha, en kalender. Med k a t t e r  hahaha.. Presentkort. Typ det bästa man kan få? :o Det är asnice med sådant. Parfym och bodylotion o grejer. Lukta fräscht hade dom sagt i butiken till mormor. Nice!! Så nu kan ni gå runt o lukta på mig. Men... Jag har ju redan.. aja, ska kanske sätta på en av filmerna..? Nu sa dom Elsa på solsidan. Det namnet.. Känner vi igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0