CARRO DU SNARKAR SÅ HÖGT ATT DET BLIR TURBULENS *FNISS*

Haha hej! Förlåt att jag inte har bloggat, men kom hem (HEEEEM:D) 20 över 8 imorse, så när jag kom hem slockna jag typ direkt. Klockan är ju 22.00 för mig egentligen, kul att hålla sig uppe idag? Nja! Aja, men jaghar ingen aning om vad jagska göra? Jag vet inte ens om jag får gå ut för mamma, haha måste packa upp allt. Annars ligger de o skräpar på mitt rum i evigheter.. Lol va vuxet jag snackar typ?

Ska iaf sova med SAGA imorn :D Typ? Men vi ska väl va med någon annan eller nåt på dan, tror jag? Asså, ååh jag är inte nöjd med shoppingen, jag shoppa typ inget, ärligt -.- Aja, skitsamma!! Ska fortsätta snacka med Saga nu, tjo

jag vet att ni gillar min nyårs outfit. W T F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0