DET ÄR TYP. NICE


Tjena. Haha vakna för typ en timme sen... Fan får sluta med att gå och lägga mig så "sent." Fast det va ifs inte sent igår men jaja.. Somnade typ såhär snabbt! På en gång bah schmack! Hihi.. Nu ligger jag i sängen och kollar på bilder från igår som Alice har lagt ut. Nirr ju!! ;p Fast alla är väl inte så jättefina osv.. T.ex när man har massa "vitt klet" i nyllet, njaaaaaaaa! Åh nu kom en låt som Sara spela på gitarr igår på radion :') Asså mogen tagg på mitt foto där.. Haha tönt. Aja, nu ska jag fan kila ner och käka frukost, är skithungrig! Det kan man fan inte tro med tanke på att det typ enda vi gjorde igår va att äta haha! :P BLoggar sen pusspuss
Ps. HAHAHA bilden.. SKulle förstöra, så precis när nden som fota skulle trycka av (?) så klev jag in framför Saga, hahaha fint jag döljer mitt garv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0