FÖR EN GÅNGS SKULL

Så vill jag faktist blogga? :o Shit vad händer! Haha ne men tja. Kom hem för ett tag sen. Nice? Nja. Jag har träning om en timme. MEN, varken Lisa eller joanna ska träna idag, vet ni hur mkt det suger att träna då? Nee fyyyfan seriöst!! Så jävla tråkigt då! Sen hittade jag Nicke o Towa. Eller ja, Nicke en mobil på stationen, så ägaRN ska komma och hämta den snart, eller nån gång ikväll. Och jag vet inte när dom kommer? Fail om jag är på träning då. Vi får se hurjag gör. Kan plugga lite. Eller fan, ut o springa?! Som om.. Aja. SKitsamma. Öppna nyss kinderägget jag fick av Linda och Tomas i lördags. Vilka finesser hörrni! Den där burken är inte som den va förut, nej nu har den en sak som håller ihop den. Shit vilken tur att dom kom på det, annars kan man ju slarva bort en del! :( Det vill man ju heeelst slippa?! Phuew. Sen, sen fanns det en lapp som visa hur man satte ihop Shrek (två delar, notera två) Jag visste inte hur ja skulle göra innan jag såg den! Shit tur att den fanns oxå! :o

Det här va ett riktigt pussel hörrni!!

Vilken hiiiimla tur att jag klara det!!! Tålamod är en fiskares bästa vän

Kommentarer
Postat av: sara

DU ÄR SÅ KLOCKREN AMANDA!! :D Hahahahahahaha!

2011-01-26 @ 21:36:04
URL: http://ettparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0