FÖRSTA INLÄGGET

Woho första inlägget i år!

Förlåt för dålig uppdatering, har inte orkat. Nu när solen har kikat fram orkar man inte blogga lixom! Fast nu harjag gått in ett tag, blev för mkt sol för mig hihi. Det brändes och kändes som att det typ brann i mitt ansikte x) Lol.. :) Så jag ligger här inne i soffan och snackar med Alice på facebook. Naajs! hahhahaha.. Oj, asså en sak hände. Eller ah, :p Men har inget mer att skriva typ?

Eller jo, vi åker till Orlando imorn på morgonen, nån gång. Fast bara min familj, för Carros orkar inte bila typ eller nåt. Men vi kommer träffa dom när vi kommer till Miami om typ två eller tre dar eller vad de va :) Så de blir nice. Tror inte jag kommer kunna blogga under tiden i Orlando? Vet inte om jag kan det sen heller.. :) vi får se!

just nu ^^ plattång. skulle behövas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0