GODMORGON


Hei! Hur äre? Bra här ass.. Ska åka till täby med mamma om typ nån timme, nice?! Jaaa.. Ska nog köpa en kamera trorjag! En liten o smidig bara, man pallar ju inte systemkamera.. Plus att vi redan har en! :) alla, asså mina kusiner o dom o mamma o rasmus åkte nyss till centrum, dom skulle göra nåt. Pappa och jag stanna hemma. Jag ska duscha, och typ torka upp allt blod som jag har fått tack vare min älskade farbror <3333 CP. Seriöst, vilken jävla fight vi har haft! Vält ner tavlor o grejer, så nu är en paj haha. Men det va.. Kul! Cp han är. Haha Fajta söt ligger och typ vaktar dörren här inne :') ... Ska duscha nu. Kanske bloggar sen, tjotjo

NAAAW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0