HEI

Haha schysst bild Snoris! Btw, det är inte min näsa, det är svansen på hunden hahaha. Mysigt med ett arsle rätt upp i nyllet? Mmm! Hehe, aja efter idrotten, ( som vi inte hade, för lärarn sa fel ställe ) drog jag och Moa hem till mig och plugga !! HK, inte så kul. Typ 8 sidor? Prov på fredag man bah tagga! ... Men nu har hon åkt hem, jag bah yes!

Men ditt jävla cp kan du sluta... ÅH en viss person är ju fuckad i huvet. Orkar inte bråka med folk nu............ BLÄ! Aja, ska fortsätta med det jag gjorde innan det här... - alltså inget speciellt. Kolla bloggar o så :D Tjoz


Så jääääävla snygg!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi tack så mycket :)

2011-01-18 @ 20:51:55
URL: http://emeliemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0