HEY SWEETIE CAN I TALK TO YOU?

Tjatja, hemma nu.

Gick ut och åt middag somsagt, det va nice. Men jag är så satans trött så jag och mamma gick hem. He.he :) Håller på att somna nu lixom.. -.- Men jag har lovat Carro att va vaken tills hon kommer hem, så jag får väl hålla ut ett tag till antar jag!!!! Aja, vi bor iaf på ett hotell med Miami Beach framför ögonen när man kollar ut genom en av våra tre balkonger (aaa) Haha, säger bara svit. Asså, vi bor i en svit.

Fast, högre förväntningar har man väl på en svit men det finns olika varianter, ser jag. (y)

Happ, Universal då.. DET VA SÅ JÄVLA NAJS!!! Asså shiiit säger jag bara. Seriiöst! Allt va så jävla, overkligt? ÅK DIT !!! Alla rollercoasters, holy shit säger jag bara. Grönan och Liseberg, pfft vilket skämt asss.. En av dom, Rocket. Seriöst man åkte uppåt, man satt i 90 grader asså, man kolla rätt upp.. Vet inte om vi tog nån bild, så jag kan kirra från google, bra grejer det där!

Där på vänstra sidan, där åker man upp!

Vi hade asnajs, för vi orkade inte köa i en timme, så pappa börja snacka med en som jobba där, hon bah, följ me mig xd Så vi gick före heeeela kön, så efter en minut satt vi i sätena. där man skulle välja en låt av typ, 1000? 30 sek hade man på sig, sen vare uppåt, herrejävlar haha. Så man hade sin egen låt i högtalare i sätet, sweet. Dit ska jag tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: A N D R E A / FOTON & VARDAG

SVAR: Haha tack :D <3

2011-01-05 @ 11:35:07
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: emelie

hehe amanda, nej den fick han .. en annan som jag käka :)

2011-01-05 @ 12:06:59
URL: http://emeliemessing.blogg.se/
Postat av: mArcus

den där skiten va avstängd när jag va där ;(

2011-01-05 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0