JA DET FÖRKLARAR SAKEN EMELIE..

Haha lol orkar inte svara på den så det blev en liten rubrik ist! :) Godmorgon? :D För fööörsta gången i mitt liv går jag faktist upp när mitt alarm ringer, sjukt. Grymt Amanda!! Har satt på the last song som rullar på TVen just nu, nice. Hennes pappa ligger på sjukhuset nu. Nääää jag vill inte :( Shiiit jag kommer börja böla! Fanfanfan.. Haha. Jag hoppas på skjuts till skolan, aa jag lär ju få? Ne haha. Om jag tar 07.47 bussen, (som skaaa komma i tid, men alltid kommer försent,) då kommer jag oxå försent. Om jag tar 07.31 bussen... Åker jag me Erik o Nicke. Haha dom är så söta när dom är trötta hihihi :') ÅH FAN VI HAR MATTE IDAG!!!! BLääääääää
Aja, tjotjo

bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0