JIBBMAIISTAAH^

Jibb, jibb, jibb. Det va ett jäääävla tjat om jibb. Vafan spelar det nån roll eller? Ja, nej. Asså. Nej. Men aja skitsamma. Hej!!! Har vart i romme hela dan. Ägde det? JAAA. Va det sjukt kul? Jaaaa. Va det kallt som fan, mjo. Lätt roligaste dan på året som man gör något med skolan! :D Hihi, aja ska sova nu, är sjuuukt trött. Har sovit tre timmar inatt. Wohooo.. Ne usch blä. Heh, idag har jag gjort en feeett cool vurpa. Jag gjorde två st på hela dan. Båda, på sista åket (såklart :s) Ah, först så bah sa jag till alla bah kan vi inte snurra runt när vi åker sista biten? (asså alla hade twintip, skitsamma) Så skulle jag visa, aa så failar jag o ramlar. Kul. Seeen,... Hhahaha gör ja igen, men värsta typ volten, så jag är uppe på fötterna efter typ två sek. Skojar inte!! haha gissa om man fick beröm för detta fail? Ha.ha Aja.. Längtar tills nästa år (aaa) Puss alla jibbers lol out there!

peace man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0