JUSTE JAG HADE EN BLOGG JA

Hehehehe... Orkar inte med bloggen ibland. Så jävla tråkigt, ingen kommenterar, eller jo typ en gång i veckan tjoho! -.- Ajaaaaaaaaa.... Va hemma idag. Sovit hela dan, så jävla skönt! Så nu är jag taggad på skola imorn? :o Nej. Hehe... Men det ska bli jävligt najs i helgen asså! Fyller år. Det är najs, aah :) Hehe.. x) Jaaaaa, vad fan ska man skriva? Jag va och hämta mina skidkläder och skidor o allt igår, aahhh så jävla snyggt. :D MEN jag ser ut att va typ aaasgrym. Grejen är ju den att, jag är inte asgrym. Asså jag kan ju åka o så men vafan det är ju inte direkt så jag bah yeeah kolla min backflip ?! Så jag måste lära mig det, annars blir det fan till och använda mina gamla skidkläder.. :( Haha?

byebye

Kommentarer
Postat av: Mark

JAg kommentera HEee-heeee, coola skidklääeder

2011-01-12 @ 19:37:13
Postat av: Mark

JAg kommentera HEee-heeee, coola skidklääeder

2011-01-12 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0