KO ÖGON OCH GREJER

Heeej bloggen! :D Idag har jag typ vart fett glad? Nice. Eller dan har gått bra. Det brukar inte gå så bra för mig, är arg på vissa saker och vissa personer av olika anledningar osv..... Men idag va jah inte det, tjoho! 'Haha nä men, kom hem från skolan för en timme sen kanske. Nice. Eller, sista lektionen, va inte sååå jävla nice. Vi skulle disikera ko ögon. Hård som man är börja man ju gråta lite. En skvätt bara.. Haha! ;( Så jävla äckligt. Fyfan, sen när Lars skulle komma och visa och sprätta upp mitt och Eriks öga, tror ni inte att jag får den där jävla saften eller blodet eller vad det va i ansiktet?! UUUUSCH. Hehehehe.. Sen a tog vi bussen hem, chill. Gillar att åka buss. På eftermiddan, inte morgonen!!!! Herreblääää.. x) Aja, ska lägga in musik på Ipoden nu... Lite bilder från idag;




Haha börjar typ gråta av det, sen fotar jag och leker med det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0