LIKE IT

HEeej bloggen! :D Nu är jag hemma från stan, haha jävlar va jag prova kläder där inne.. Men jag hitta iaf skidor och skidkläder. En typ rutig jacka och blåa byxor, nice! Fast bara inte folk tror att jag typ tror att jag är värsta jibbarn som bah åh shit kolla min backflip, aahhh kolla jag grabar lalala.. Ah ni fattar haha! :) Men vi ska tillbaka dit imorn eller på tisdag och köpa hjälm, googles och RYGGPLATTA ?! Wtf mamma.. Han i butiken börja snacka om hur bra de va osv så mamma bah ahaa... Du borde ha en sån lalala. Haha? Aja, det blir väl bra. Saga ska med då oxå :D Har jag och hon bestämt, hon ska oxå köpa nya glajjor! Jag har haft mina i typ tre år nu så det är ett bra jävla tag? Fast dom är fortfarande snygga :) Rosa.. ;) aja ska äta nu. Haha varken jag eller Mall är sugen på att gå ut typ så vi får se vad som händer ikväll? Heido

rändåhm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0