LÖRDAG O GREJER, SKITNICE

Hej bloggen! Haha nu är jag vaken. Lol får skärpa mig.


Idag kommer släkten hit, typ på middag. Eller en liten del av den, man orkar ju inte bjuda hit alla pappas kusiner, phuew, dom är sjuuukt många. Men det är nice för en av dom är lika gammal som mig och dom andra är under 20. Eller aa inte alla, men några :D Typ 5 st? :) Aja som att ni bryr er! Carros familj ska hit oxå :D stackars dom! Haha nä men, ah det blir väl kul... :p Asså dom ska fira mig!! (: Åh jag suuuger på att visa sån här, vafan heter det. Att bli glad för paket o så? :p ni vet. Ah så det verkar typ som att jag är fett otacksam.. I am not! :) Jag kommer få pengar av farmor o farfar tror jag, så då jävlar ska jag köpa en ny kamera !!! Äntligen, mina andra har pajjat. Man bah k? Nej men nu ska jag gå ner och äta frukost, plocka lite på rummet osv.. Haha har inte ens valt vad vi ska äta? Bra Amanda, bra.

Aw Emilia gullegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0