M I T T H E R O I N


OSV! Hejhejhej, jag är typ bra på att uppdaterA? På riktigt asså! Hehee.. Sitter här och lyssnar på musik, letar upp nya (gamla) låtar o grejer, skeeetnice. Morfar ringde nyss och sa att han hade kirrat broschyrer på MC mässan där han va, haha söt han va och kolla på moppar till mig osv.. Så han kommer om ett tag och ska redovisa lalala... Haha, kulkul. Men jag har ingen aning om vad jag vill ha? Eller jo typ Speedfight eller Aerox. Han hade hittat typ nån Yamaha neon (?) haha hörde inte vad han sa i telen.. som han ville att jag skulle kolla på typ. Fyrhjulsdrift och grejer, nice! Så slipper man blanda olja? eller vad han sa haha.. Aja nu ska jag sluta babbla på här, bloggar snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0