OH NO THEY KILL KENNY O GREJER

Heeej! Fredag yeeee :D Sjukt nice. Kom hem från skolan för kanske en halvtimme sen? :) Lol nu gick Simon utanför mitt fönster haha, alltid assså! x) Aja, idag i skolan vare chill, som alltid på fredagarna. Bakade kakor och semlor, fast utan grädden o allt, vi ska käka dom efter provet på fredag! Men smart som jag är så glömmer jag häftet i skolan, fuuuck! Typ brutalaste HK provet vi kommer ha sa han. Och det va bara en del, det är en till! :( Ajaaa.. Plus att Lemon ska sluta, fuuucka upp hehe. Erik det är inget fel på tyskar?

Aja, ikväll, vet jag inte vad som händer faktist, som vanligt det oxå! Haha? Aja ska fortsätta med att kolla bloggar nu. Hejdååå


Man måste väl få vara fjortis, sista dan som man kan? Bra då är jag det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0