RANDOM!!!

Seriöst! Jag har mitt alarm på 10.15 ( men jag brukar stänga av det och skita i det sen ) Ah iaf, så igår. Då vakna jag  10.12 när jag kolla på klockan, awesome? Ja. Idag. Då vakna jag 10.13! W-T-F xd Asläskigt osv... Eller jag tycker det iaf. :) När jag vakna kolla jag på bilderna igår, hade lixom inte tid med det då. För alla gick runt med kameran och fota haha, men det är ju bara nice?! :D Aja, nu ska jag snacka lite med Malin. Sen gå ner och äta frukost... Och sedan typ plugga hela dagen! Eller jag ska renskriva ett SO arbete som ska va inne på fredag. Så det är luuugnt, ingen brådska. Eller... Jag har fortf fördjupningen kvar ifs. Jag ska ta Mohamed hahaha... Så ni vet !! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0