SÅ JÄVLA MKT ATT GÖRA!!

Hej bloggen. Jag är stressad! Kom nyss hem från centrum. Va i täby me Saga o Ida. Det va nice! Men sen när vi kom till stationen, gick jag o Ida in på ica och köpte grejer tills imorn! Towa ringde oxå, hade typ panik för att hon inte ville följa med till romme!? Man bah whaat äru dum eller. Så hon fick en utskällning och jag sa att hon skulle sova här. Men min jäääävla pappa svarar ju inte, han har inte gjort det på en och en halv timme nu. När ska man bli orolig? :s Aja, Towa sover här iaf. Har jag bestämt. Men jag har lite mkt att göra haha. Det är ju upp typ klockan 5 imorn, nice!! Sååå aa.. Nu skrev Sebbe på face. Lovar, tja jibbarn, eller nåt. Vänta..
HAHAHAHAAHAHAHAH VÄNTA HAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHHAAHAHA jag svär, jag hADE INTE kollat
Idag
19:18
tja jibbarn :))


Oh jesus va grym jag är.. Ska snacka lite med honom nu. Bloggar snart tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0