SARGVAKT, DET ÄR KUL

Eller vänta, nej.
Hej alla mina typ , två läsare. Fan ni försvinner ju bara för jag va i USA. Haha.. :( Aja, kom nyss hem från sporthallen, har vart sargvakt i typ en och en halv timme, woohoo.. Men jag satt ju med Joanna så det va kul :D :D Haha hon är rolig hon. Gullegull. Ikväll.. Ska jag typ va med Malin? Men jag vet inte, för jag måste städa, både rummet och garderoben, fyfan va jag är otaggad på det !!! :@ Hon vill ut och träffa folk typ, haha jag är typ folkskygg nu ett tag, fan jag har inte vart hemma en enda dag på lovet, så när jag är det nu, nej då ska vi ut? Kul.. Hehe. Mjaaaaaa, vi fårse hur det blir, uppdaterar väl senare.. Tjo

haha snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0