STRESS OSV

Hej bloggen! Kul dag? Nej. Åh jag suger verkligen!!! Först tappa jag bort mina nycklar o hitta dom inte ;S Så mamma fick komma med min extrAnyckel, nicE! Sen så tappa jag min mobil i stengolvet i skolan, hur kul? :( Nej blä. Så nu är det några finfina sprickor där. BLääää.. Sen när vi står i kön på ICA för att Nicke ska köpa sina jävla chokladbollar, så bah oj hej mina nycklar. Dom hade då legat i min ficka. Bra Amanda, bra. Haha sämst... :P Jaja nu är jag hemma och det är chill. Ska på träning om nån timme. Sen äre fan hem o plugga. Plugga och plugga!! Haha jaa.. Juste, asså det är skitläskigt, för nu på senaste tiden har jag börjat göra och säga samma saker som alla andra! Asså typ t. ex, jag Alice o Ida satt och vänta på tåget, så snacka jag med mamma i telen. Så fråga hon vad vi gjorde, då sa både jag och Alice EXAKT samtidigt, väntar på bättre tider! Så jävla läskigt. sen säger jag samma som Erik varenda jävla dag! ASläskigt. Men kul haha. Det blir många smurfar lol -.-

jävla drugface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0