TACK GODE GUD FÖR DORITOS

Heeej. Asså jag är sämst på att blogga nu jag vet... Men och ? haha. Idag vare.. Rätt chill i skolan faktist! :D Yee.. Men vi har prov imorn, inte så chill. Haha? Usch, prov på onsdag oxå. SO inlämning på fredag osv osv.. Haha nä men. aa tja? Fick reda på att vi har sovmorgon imorn! (y) :D Halv tio! Haha den andra halvan av klassen börjar 9.15. ÄGDA! Vi har HK första lektionen, två timmar... så imorn... Har vi två lektioner, jo men det funkar va?! ;) Sen efter det ska jag nog åka till täby med Ida, Saga och några till kanske. Sen på kvällen ska vi hem till Sara som har tjejmiddag med den andra Sara. Nice! :) Aja, ska fortsätta plugga lite nu... Hehehe. Juste, jag fick hem lite stickers från SWEET idag. Säger bara, ja, sweeet? :D


Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaaaaaaddddddzzzz

Amanda beställde du dom från sweet.se?

2011-01-27 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0