TAGEN AV JULIA

OM MIG:
1. vad heter du? Amanda *tänkerintesäga* Eriksson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Asså, alla kallar mig Matilda, så det namnet skulle väl underlätta lite antar jag :)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte?
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 96
6. vart bor du? Hålan, ghettot, landet, berga, kalla det va du vill
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? En
9. vart skulle du vilja bo? Ej i mitt hus
10. vilken skolklass? 8an
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet inte ?!

UTSEENDE
1. hur lång är du? 168, eller sist jag kolla
2. hur mycket väger du? Över 30 :p
3. hårfärg och frisyr? Brunt, typ lite långt och vågigt och jävla krullidutter i polisongerna ? Men plattar :)
4. ögonfärg? Trä har jag hört. Erik0
5. mest nöjd med? Asså, isf typ håret
6. minst nöjd med? Oj deet får inte plats
7. skostorlek? 38-39, vissa 37 :o
8. glasögon? Solglasögon ja, man e ju schteek
9. har du några piercingar/tatueringar? Ne

FAVORITER
1. filmer? Disturbia är sjukt nice. Men gossipgirl och Harry Potter. Oj hej jag har blandad smak
2. låtar? Asså tyyyp, lugna. Young dad, Good riddance osv :D
3. årstider? Vintermornar (?) Sommarkvällar
4. mat/dryck? Asså typ... Donken och en fanta på det
5. djur? Hest
6. färg? Grön
7. parfym Oj den va svår, många
8. tv-program? Ensam mamma söker, haha PH
9. ämne i skolan? Svenska, rast
10. sysselsättning? Typ, fota mig själv, sen ta bort alla foton
1. vad använder du just nu för jacka? En röd jätteful
2. vad använder du just nu för skor? Ehm, typ 3 olika converse, uggs o svarta stövlar
3. favoritfärg på kläder? typ, haha brunt? marinblått. rosa? javeene
4. favoritmaterial på kläder? Siden <3333
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Typ alla underkläder från Victorias secret, och allt från Abercrombie&Fitch
6. favoritaffärer? Men lol javene
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Heh
8. favoritmärke? Blåmärke
9. vad har du för byxstorlek? Stor rompah.... Eller nej
10. vad har du för tröjstorlek? Men det går ju inte att svara på? :o

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna? En brun fondvägg resten vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Typ brunt vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen är nice
5. vad vill du ändra där inne? Större garderob
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Ne, eller mobil
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett lika fult hus som mitt. Nästan alltid Simon oxå hahaha
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, sitter vid datan
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Saga, lätt
10. favoritpryl i rummet? Just nu... Mina skidor :D :D :D

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Min morfar heter Bengt
2. var har du i din: Jahaa
a) jackficka just nu? Busskort, pengar, typ lipsmacker, Ice breakers :)
b) skolväska just nu? Idrottskläder skor, tuggummi, headset, handduk, öhm typ de?
c) handväska eller liknande just nu? Ja det är ju skolväskan?
3. vad är du beroende av? Nån att prata med. Helatiden, datan -.-
4. vilket land kommer du i från? Danderyd
5. vilken sorts lypsyl använder du? Typ dom me olika läsksmaker och aloe vera x)
6. vad tror du på? Spök1
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Allah
8. vad köpte du senast? Ja vafan va de.
9. har du nåt husdjur? Min hund Ceasar
10. vad bor du i? Hus

GREJER
plånbok: Nej
tandborste: Rosa, orange och en till rosa :)
smycken: Massa ringar, örhängen, lite armband, typ inga halsband
solglasögon: Jo tack
underkläder: Porriga gr
nagellack: turkost, det är tydligen väldigt snyggt, tre flygvärdinnor berömde de? haha?

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha, många säger Amanda till mig. Som att namnen ens är lika? ;)

2011-01-13 @ 17:12:39
URL: http://wicksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0