VAFAN

Min dator laggar pung! Jag svär jag har virus :@ ÅH blääää.. Skitsamma, eller nej. Men ni bryr er inte? Nu har jag klätt på mig o grejer, fotat mig. Eller, skulle fota min outfit hihihi. Svinschysst. Homer han är fan cool asss... Nej skitful. Visste ni att det är en tjej som spelar hans röst? Eller, det har Rasmus sagt iaf.

Och han brukar ha rätt. Förutom en gång. Jag va typ 6 eller nåt. Då sa han att fuck you betyder du är ful. Klart jag trodde på det. Han gjorde ju oxå det? Men så var det ju inte. Satt och gunga själv i lekparken, så kom två killar. Tony (typ) och Adam. 93or, så ni vet... Så satt dom på hustaket på den lilla lekstugan och va coola och sjöng typ, kex kex kom får ni sex uti Brittas fitta kom får ni titta. (Fan va jag kommer ihåg det där.) Ah shit va coola dom va asso.. Så sa dom fuck you till mig. Asså inte taskigt, ville typ visa att dom va coola som kunde säga det...? Sen fråga dom om jag visste vad det betydde. "Du är ful" sa jag kaxigt. Hahaha.. Nej det betydde tydligen, "knulla dig" enligt dom. Aha nice! Grabbar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0