WOPSI

Hehe, ursäkta kass jävla bloggning idag! Men... Ja, hehe. Nej men jag kom hem från skolan, chilla lite, duscha, sen drog jag till Gustav med Erik o Nicke, bah helt random! :D Det va askul, vi spela kineckt? Eller nåt, NHL, Black Ops (jag ägde) Dead Head. Hatar det spelet. seriöst, dom skjuter hästar och flår dom?! Sen går man därifrån, kul spel verkligen. Nej.

Aja, på provet idag gick det väl bra. Eller jag ffick MVG. Men inte MAX -.- haha lol, nej men jag är väl nöjd, antar jag :) Aaaah.. Sen vare nice för vi kolla klart på filmen på svenskan. Huvudpersonerna va typ snygga?! :o Aja, ska fortsätta snacka med Erik0^ och hans kompis G, gusto haha, sen hämta läsk <33333333

Asså jag fattar inte grejen med deppmode o grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0