BAH URN

Hehe skön jag är ait? Nej men INGEN TJATA JU SÅ SKYLL ER SJÄLVA!! Dummajävlakossor.. Mähä
Nej men godmorgon typ, sovit gott? Det har inte jag. Fan dom är ju här o river o bankar och har sig kl 6 på morgonen, sjukt onice! Usch. Men jaja. Idag skulle jag åkt med Malin och Agnes till stan eller nåt meeen jag är ju då lagom frisk alltså, halsen bah ajaj när man sväljer o snackar osv, och nacken bah mm keff.. Det suger :( Men aa jag tänker fan inte sitta hemma hela dan, kanske ska följa med o kolla när bror min kör cross :D Men det är inte säkert. Så della nu har jag bloggat lite åt dig. Tjo

här har vi henne! (mig, inte della)

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeehoooo

2011-06-21 @ 11:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0