EY


(haha snygging)
Nu när jag ändå inte har något att göra så... Kan jag berätta en sak för er. Jag trooor inte jag har gjort det, eller jo jag har ju berättat men ni vet ju inte allt osv.. Det är nämligen så att ni som klagar på kass uppdatering nu, ni lär ju gilla juli <3333333 Hihi... Nej men första-sista juli är jag borta. Jag är på konfaläger i dalarna i en hel månad. Fatta nice!!! Det ska bli så jävla skönt att komma bort härifrån, eller inte från mina typ tre kompisar men ändå. Asså, ingen mobil, dator eller nånting sånt på en hel månad. :o Eller vi får ha mobiler på onsdagar (lol?) och då kommer jag väl ha, kanske? Nej men jag ska ha första onsdagen för då fyller Fredrik år, och de måste firas haha!! Nej men nu vet ni det.. ää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0