HEH

Det lär ju bli bättre bloggning på lovet!!
Märks verkligen att det börjar ta slut nu asså, jag orkar verkligen inte blogga! Sorry.. Aja det har hänt lite saker osv så det har oxå vart kaoz, vet inte vart jag har mina "vänner" eller aa.. Men det finns ju dom som är helt underbara!!! ♥ aja.. Igår va jag hemma från skolan, orkade verkligen inte gå, men vi gör ändå inget speciellt så? Sen på eftermiddagen blev det så att jag åkte till domarudden med 4 bois, de va nicE! Men det som va mest nice va ju att vi träffa Viktor Fasth!! Hahaha på domarudden?! Wtf. Aja han gillar att fiska, något för killarna i klassen hihi.. Sen efter det träffa jag Emma ett tag och på kvällen vare hockeynight hos latvaboi! Fyfan Vancouver-Boston två på natten.. Kom dit typ tio, då åkte vi och köpte godis o läsk, men jag orkade bara kolla en period, hoho. Sen drog jag hem, 3 på natten liksom...... ÅÅÅH när jag kom hem stod de en Abercrombie&Fitch påse på mitt rum!!! (TACK MAMMA) med ett aaasfint linne, en jättesöt klänning, ett par väldigt tajta och höga shorts, och en långärmad t-shirt. Åh hihi.. Jaja nu ska jag gå ut och lägga mig tror jag, är helt död!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0