HEHEHE

Della kan du sluta vara anonym i dina kommentarer? Jättestörande!! Aja, hejhej. Godkväll, händerå? Kom nyss hem, fan jag är aldrig ute sent längre, cred till mig? Tråkigt dock. Hehe. Har vart med Malin, Simon, Fredrik och Emil... Jag och Malin åkte och köpte godis och mötte grabodjanerna sedan, hehe, nice ju! Sen drog vi till Emil och kolla film, sjukt vidrig. Fast den va fan bra, hann inte kolla klart, måste göratt!! Lär ju tanka den? Aja ska sova nu typ, även fast jag inte är trött.. Drack e-dricka. Han hade värsta såhär redbull boxen ju!!!! Omg med massa läsk o ramlösa och energidricka i. Saknas bara lite bärtz sen äre klart! Skämt osido.. Nej nu ska jag läsa bloggar......
Vad tycker ni om min byxdress då? hihi

Haha! Gillar att det ser ut som min tutte som sticker ut där, spetsen liksom hhaha.. Men kan tyvärr meddela att de är behån som jag snabbt och osmidigt vek in hehe

Kommentarer
Postat av: Ida

Skitsnygg byxdress! Hihi vart köpte du den?

2011-06-23 @ 00:44:54
Postat av: Anonym

Jag älskar dig

2011-07-02 @ 02:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0