KAOOZZ

Godmorgon. Eller nåt, nice väder? Ska gå ut och lägga mig i solen på baksidan ett tag, fan har inte solat på hela sommarlovet o.O Knas! Aja, vakna nyss typ, inte nice. Drömde typ cp dröm inatt, det va typ ett gäng som följde efter mig och nån till och sköt som fan på oss! Haha jag hade värsta köttsåret på ryggen och på magen.. Buhu! Usch, just nu är jag ashungrig oxå, men vill inte gå ner för då måste jag gå ut. Jag har nog glömt att berätta det men vi renoverar undervåningen så det är kaos där nere. Eller de har blivit bättre! Dom har precis lagt cement i hallen, dom va här i morse, frågan är ju hur fan ska jag komma förbi det???? PEACE
randombild från miami eller vart fan vi va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0