OKEJ

Seriöst nu, nu kör jag på riktigt igen okej!? Tjata som fan om jag inte uppdaterar, bra då säger vi så!
Tja! Sitter här inne på mitt rum och deppar för att vädret är tråkigt, nice? Nej. Kom hem från landet igår, det där som ligger lite längre bort. Va hos mina kusiner i två nätter, det va nice! Jag Dennis och Herman sov på studsmattan båda nätterna haha, sen följde Herman med t berga, niceju. Så inatt sov jag med honom igen (kan inte få nog) eller? Haha nej men ville inte låta honom sova ensam i vardagsrummet så jag offra mig (a) Ikväll ska vi va några hos Malin och typ softa ni vet. Fast jag vet inte om jag vill, pga en sak, men skitsamma... Bloggar sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0