STOCKHOLMSSAGA

Alltså inte Saga. Aja hej hej, läget? Här äre, DEEEG! Haha jag är så jävla trött.. Hade inte tid att blogga igår. Drog till landet runt halv tolv med Malin. Där vare lunch med massor, eller aa vi va typ 22 pers? Två barn (y) eller 10 om man räknar 20åringar som barn, "ungdomar" säger vi! Det va väl helt okej, det var TREVLIGT! Haha älskart, vi åkte ring och grejer, satt och snacka med dom vuxna typ hela kvällen lol, myspys.. :))) Nu är vi hemma och jag sover hemma själv inatt o.O Lagom chill, liite läskigt? Nja. Ska käka middag hos Mall, mmm hamburgare <333 Hihi. Jag är så jävla taggad tills på fredag, det är inte sant! Haha jag tjatar som fan om det, hehe. Aja nu ska jag typ duscha, pyss

Malin får stå för bilden idag, för några veckor sen när vi va på landet o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0