WOPSI

Heeej godkväll!! Händer? Kom nyss in efter ha varit en lång stund på skolan, mys hehehe.. Agnes gick hem för hon tröttna. Flåt :( Aja, idag har jag vart hos tandläkarn, ajajaj fml!! Ska tillbaka dit på onsdag osv.. Sen shoppa jag och mami lite. En skjorta, en blus, hårspännen, solbrillor, schampoo balsam, tvål, deo, rakhyvel osvosv. Nödvändigt till malingsbo!! Asså där jag ska konfirmera mig hehe. OM jag är taggad!! Ah. Juste stövlar oxå, hhehe mina andra är förstora. Och fula. Nu har ja nya, limegröna. Men det förstår ni väl?? Aja nu ska jag sova. puss!!

dåligt snygg jag är!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Fan vad kul att du bloggar! :) Jag sökte på "Malingsbo konfirmationsläger" på Google, sen klicka jag på bilder och då kom du upp! Coolt ju! Puss <3

2011-08-01 @ 20:23:39
URL: http://sonjabrunell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0