A MEN TÄNK OM JAG VILL LADDA HEM DOM DÅ?

:) Somna ett tag. Eller aa typ två timmar, den där filmen....... Var sämre än Dear John, shit vad den sög!!! Man fatta ju ingenting! Aja, nu ska jag gå ner och dricka, blev fett törstig jööö. Nåt med koffein i. Eller det är det man blir piggav va? För jag behöver bli det känner jag lite va. Sen jävlar ska jag snacka skype med Saga ett bra jävla tag, vi har musik redovisning imorn. Asså inte sjunga eller nåt (lol i wish) vi ska snacka om en artist! ;) Lady Gaga är asbra att ta typ för hon finns det mycket om, men hon suger. Jag vill inte ha henne. Jag vill ha typ..... Bon Iver eller John Mayer! ♥ Hihi smööör, gillart.
Juste, iidag har Emma och Ludvig 6 månader tillsammans, gratta dom!!!! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0