AAAAHHH

Kissnödig som fan och Saga har vart inne på toan i typ 20. Åh cp!!!! Hon duschar förstår ni. Hon som skulle åka skidor idag? My ass. Jag bah du kommer ju inte åka om inte jag gör det, hon bah jo? Hah sabej!! Skämt åsido. Nu kom hon ut, nu jävlar ska jag in hahaha.. BRB!

Sådär haha. Skönt som fan, så nu vet ni det nu kan ni det. Tror vi ska gå ner till Ica och köpa nåt. Nåt gott? Aaa skoja inte. Men först ska jag fan käka lunch, är ashungrig!! Sen kanske ni kan få se hur vi bor om ni vill? Lol klart ni vill!! Hihihi.. Nej men nu ska jag gå och klä på mig lite va. Btw. Asså om man har på sig OP ute bland folk, då kommenterar dom liksom det. Iförrgår, när vi gick till ica typ 5 min från huset, så ALLA som gick förbi bah onepiece. Vi bah men jo vi vet? Sen glodde alla som fan, WTF dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0