AASSÅ ÅÅÅÅH

Nåt som man verkligen dampar på. Det är när man drar alla över ett strå eller haha vad man ska säga. T.ex om en häst luktar bajs, då behöver inte det betyda att alla hästar gör det ?!?!? Åh. Det här med att alla har nåt emot 96or wtf?! Det är bara siffror. Okej vissa nittiosexor kanske är svinäckliga. Men vadå finns det inga nittiofemmor som är det? eller nittiofyror?? Åh jävla bullcrap det här asså. Såg att Jocke hade tagit bort mig som vän så jag fråga varför. Här ser ni:
jag är kung says:
*okej
joakimstrid says:
*? :P
jag är kung says:
*tar bort mig..
joakimstrid says:
*meeeen
*hahahah
jag är kung says:
*nej.
joakimstrid says:
*robban lackade
jag är kung says:
*på mig?
*:S
joakimstrid says:
*neeeej
*på 96or
*:P
jag är kung says:
*på
*EWGGNFDE
*YGHNTRYHF
*RE
*GG
joakimstrid says:
*så vi tog bort alla vi hade :P
jag är kung says:
*okej
joakimstrid says:
*? :P
jag är kung says:
*tar bort mig..
joakimstrid says:
*meeen
*hahahah
jag är kung says:
*nej.
joakimstrid says:
*robban lackade
jag är kung says:
*på mig?
*:S
joakimstrid says:
*neeeej
*på 96or
*:P
jag är kung says:
*på
*EWGGNFDE
*YGHNTRYHF
*RE
*GG
*hur visste jag att du skulle skriva de där!!"E???Fvgbtgbfvrv
joakimstrid says:
*så vi tog bort alla vi hade :P
Seriöst jag blir så jävla arg. Och kolla nu vill han ha bekräftelse oxå..
Okej jag typ tvinga honom men ändå. haha de passa bra med bekräftelse o allt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0