ANTAR ONICE ANTAR TJO

Heej. Är hemma idag, sov knappt nåt inatt, visste liksom inte om morfar va död eller inte :S Usch fett hemskt. Att jag nyss skrev det där. Ah, men skitsamma, somna vid typ 4? 5? Vet inte, men pappa kom in i morse och fråga om jag va trött, klart jag va? Han sa okej och stängde dörren. Så aah antar att det var meningen att jag skulle va hemma idag då? Nice! Aja, har fått hem min älskade Ipod <33333 Hihi, asnice! Men grejen är ju den att jag är rätt oteknisk, eller. Jag va tydligen inte det, det va nog bara nanon som va helt fuckad för det här går ju galant hihi. Aja, ska typ plugga lite nu, ni bah åååh avis? Neee.. Aja bloggar sen

Söt tjej i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0