BARA FÖR DIG IDA

Tjena bloggen. Jag drog till centrum med mamma efter jag hade skrivit typ. Vi skulle göra syntest, eller jag skulle. Hahaha jag behöver typ glasögon, men annars rullar det på.. :( Ne men det gick bra, köpte silikon skydd till ipoden oxå, asnice! Sen köpte vi en sån där  grej som man har på skärmen, men jag faila när jag satte på den såå där försvann 100 kr. Haha sry mamma. Hihi, håller på med FETASTE packlistan nu, jag skojar inte. Wooow den r brutal!! Saga har typ två väskor och pjäxväskan, jag svär jag slår henne med hästlängder. x) Asmkt!! Men jag ska ha med mig hårtork o plattång o laddare till allt och jag tror inte hon kommer ha det för hon delar med sin mamma typ? Aja, sen har hon inte bärbar, och tror fan inte hon ska ha med sig sin kamera? Lol jag tror fan jag tar med mig systemkameran oxå!! wow Amanda skriv en bok? Lol återkommer hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0