BYE DK HIHIHI

Heej nu är jag hemma! Nice ju. På planet vare inte nice. För min stol fucka ur och gick inte att fälla bak. Och dom hade kameran på, asså ner mot molnen. Så jag har suttit och kollat på molnen hela resan. *ler* Det ser ut som puckelpist hihi. Men nu är jag som sagt hemma och taggad på att leka med någon ikväll. Vet inte vem, men det ser ljust ut för Saga. Eller Agnes. Eller? Javet inte! Haha gillar att jag har köpt killparfym! (y' Nej men asså såhär äre. Abercrombie har ju lixom en egen lukt. Ni som har vart där vet ju. Man kommer in där och får vääärsta doften som bah tar över ditt luktsinne och du blir helt hyper och typ springer runt där inne! Ärligt. Dom går lixom runt och sprutar ut parfymen på kläderna. Sen kommer det ut ur saker i taket oxå. Haha det va en som gick runt och spruta så fråga han om vi ville ha några. Vi bah ja tack?? Haha men iaf, den lukten, det är killparfymen. Det finns olika tjejparfymer oxå men dom luktar inte likadant.. :( Men det är typ mer som unisex nu. Killparfymen asså. Alla köper den :]] Så nu vet vi det nu kan vi det!
Kolla schyssta brillor jaj chacka i DK

LOOOL TYP DESSIE


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tror hon är Dessie liksom.

2011-03-04 @ 23:56:44
URL: http://pahlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0