CHECKITOUT BITCHES

Jag och Erik satt och snacka onepieces. Mamma vill lixom köpa en varsin till mig och min brorsa. Haha, dom är ju inte snygga om man säger så, jag har inte velat haft innan. Men nu när hon ändå vill så wtf? Vi får 300 var av pappa om vi inte köper haha. Men då är ju onepiece värd mer..? ;) Haha jag tänker smart. Aja iaf, så satt vi o snacka om vilken jag ska ha:
Haaaaha. Sådär gjorde vi förut oxå, satt o snacka hotpants på msn hahaah. Så va vi inne på Gilla sidan på facebook på 'hotpants' Så hade dom haft ett par som jag har som profilbild, så länka jag bah såna här har jag, så länkar han bah, dom här va nice. Gissa vilka han länka... -.^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0