FEELS LIKE 12 AGAIN

Tjo, vet att uppdateringen är kass nu för tiden men det blir bättre när jag kommer hem igen! Håll ut. Aja, hemma nu. Efter jobbet, klockan fyra. Gick vi hem, åt jättejättesnabb middag, bah slängde på oss andra kläder och sen gick tillbaka dit. Vi skulle va med på discot! hahaha.. Det va typ 40 ungar där, sinnessjukt. Det va roligt. Tills. Kanske... 15? Av dom, börjar klänga på mig, upptäcker att jag är askittlig ocg börjar kittla mig. Det slutar med att jag ligger på golvet och skriker, jag fick panikångest, fy helvete, asläskigt! x) Men sen sprang jag o Saga ut hahaha.. sen fick vi komma in och trycka ut kola och chokladsås. Så vare glass stund ( lol särskrivning ) med Peter Pan på hemmabio. Sjukt nice! Sen fick vi städa osv. Sen nu är vi hemma och har haft typ armhävningstävlingar osvosv.. Hahah Kajsa

Jaja, nu ssitter vi här och degar, ska typ sova snart. Borde duscha känner jag, löka sönder där haha.. Imorn äre en ny dag. (nähe?) Aja, det blir såhär långa inlägg ist för många korta. Hehehe..

Här är Gustav blå
Honom är jag kär i. Världens sötaste, kolla filmen på min face när han sjunger. ÅÅÅÅÅÅ :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0