fFYFAN VAD STÖRANDE

Jävlar. Jävla skit.!!! Åh, kolla det har hänt flera tusen gånger (okej överdriv men ni fattar) att en häst trampar mig på foten. Och då har min stortå hamnat i kläm. Så jag har i ungefär ett och ett halvt års tid gått runt med två blånaglar på mina stortåar haha :( Det suger ju. Men nu sitter min ena nagel fett löst. Och jagvill bara rycka bortden. Jag kommer ihåg sist, vilken jävla känsla det va! Så sjukt skönt. Men det ser ju förjävligt ut efter. Så nu är frågan, ska jag dra bort den för att få en känsla som liknar en orgasm i en halv sec, eller ska jag låta den sitta kvar? Den skulle ifs vara jävligt hippt med ingen nagel på "huvud" tån/fingret på vänstersidan hah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0