GLÖM INTE ATT ÄTA SEMLA IDAG AMANDA!

Haha så söt Ida! Hemma nu iaf nice? :D Har precis gjort toast och ska sätta på OC så ska jag lana det nån timme eller så, chill va? Haha gillar att jag måste hota er att kommentera -.- wooow läskigt. Där åkte en pappersrulle ner från stereon, det lär ju va min tankekraft. Vi snacka om de på "mentala idrotten" idag. hur jävla tråkigt som helst. -.- Man skulle typ känna på varandras muskler och böja varandras armar. Jag va med Gustav. Känns ju som en bra fördelning. Haha, inte. Aja, Oc väntar... Hihi

Åh bebisar.. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Downergard

jag vill äta semla. typ hur många som helst. och bli tjock, eftersom att det är fettisdagen

2011-03-08 @ 17:24:30
URL: http://idapaulinamathilda.blogg.se/
Postat av: Maja

så jävla söt jag är <3333333333333

2011-03-10 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0