HÅOM

Hej!!!! Godkväll hihi. Shit va många besökare jag hade idag! :D Nicejuuu.. Jaja, jag och Saga kom hem för typ 40 min sen. Vi har vart hos Kevin med Albert. Det va niiiiice ;) Hihi. Vi typ lana. Nej men jag och Abbe spela NHL och cod. ( jag ägde sååå hårt, lilla gubben börja nästan gråta.. ) Och Saga och Kevin lira NBA. Jag tror fan Saga tog han ass... Asso bois, skäms ni inte? ♥ Sen efter det.... Så spela vi kort. Dom ville verkligen iinte köra nåt annat än vändtia. Så vändtia blevre. Abbe vann, överlycklig belive me. Sen vare tecknet. Jag och Saga vann. Lol nej vi fuska inte! Sen vart jag arg och då körde dom finns i sjön. Vilket jävla horspel hörrni! :p Hehe sen chilla vi lite. Ah och nu sitter jag här. saga fixar med sitt öra. Tagit hål nivet.. :)
Ayaaah nu ska Saga blogga lite! Pusspussssss

Bah tjena Saga äru brun? neee inte lite va?! urn urn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0