HAPPINESS

Hellu boiis! Vad händer? Kom nyss hem från skolan, sskitnice dag. Eller every friday is a nice day hihi. Slöjd, HK, svenska SO. Men vi har samma lärare i sve och So så vi får alltid sluta typ en timme tidigare man bah nice?! Vi körde en lek på svenskan, eller man skulle beskriva nåt som stod på en lapp som man fick dra lixx. Mitt lag vann, jag va på hugg1^ yaman. Haha som att det va min förtjänst att vi vann.. -.- Okej det va tyo de. Lämna äntligen in den där jävla hor SOn. Men fan va jag kände att jag kommer få G när jag såg alla andras... Hahaha. Aja, ikväll vet jag inte vad som händer, jag vill leka med mina babys i klassen hihi, men killarna har träning till typ 8 så vi får se. Annars är jag med Malin o Agnes och alla. Asnice de oxå. Lika nice, bara att jag kanske inte orkar va ute. Aja, bloggar snart. Pusspuss

åh hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0