HEMMA LALALA

Tjoho! Hemma från stan nu. Det va typ nice! :D Asnice faktist, men ska snart åka till typ täby, tror jag det va. Ah, tyyp. Soft det asså. I stan... Satt vi på Åhlens city taket i typ två timmar ?! Haha aslänge. Sen drog vi till östermalm !!! Haha typ första gången för mig jag bah wooow äre såhär dom har det? Sen käka vi donken. Jag och Agnes kötta, no shit! Typ, chicken nånting. Sen nu kom jag hem för typ 10 min sen. Pappas kompis från landet kom hit nyss med sin flickvän oxå, mys! Men nu ska jag fixa mig lite, brb!

Jo men vadå dom är vita? Lol att ddet var första gången jag använde mina vita haha, har lixx haft dom i.... Tre månader? ^o) nice jöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0